Sabtu, 24 Juli 2010

[PER] Breedstandard of Persians - Zuchtstandard der Perserkatze [1 Attachment]

[Attachment(s) from Silverdance included below]


Hi all,
 
now it is time to say THANK YOU to all for the lovely pictures which I can use for the Breedstandard of Persians. I begun to build this website for few years and now I think it is in completion. I received from you so many wunderful examples of persians.
It was a magnificent work for me and so I would pleased if every of you use the new generated banner. A Breeder out Germany had this idea, and wrote me, please build a banner for the website, so can everyone put of the own website with link to you. I found this idea very good and I build a banner.
I installed also the  links and their breedstandard of the great cat fancies which are organized on the World cat congress. The mostly are in English, but by the WCF also in Russian, Spanish, French and German.
I have build two links of teh entry site - one in Germany, and one in English.
 
Also I would like say a BIG THANK YOU to Julie Wilkinson - GCCF judge and the owner of my red-smoke boy UK & IMPGC/CH Silverdance Amadeus - she supported me with questions of genetic.
 
And here is the link to the breedstandard of persians: http://www.silverdance.de/Breedstandard.htm
 
You are welcome to visit the website.
 
 
Hi alle,
 
nun ist es Zeit DANKE zu sagen zu allen für die schönen Bilder, welche ich von Euch für den Zuchtstandard der Perserkatze zur Verfügung gestellt bekommen habe. Ich begann vor einigen Jahren die Webseite aufzubauen und nun denke ich sie ist vollendet. Ich erhielt von Euch so viele tolle Bespiele der Perserkatze.
Es war eine großartige Arbeit für mich und so würde ich mich freuen wenn jeder von Euch den neue gebauten Banner auf seiner Webseite installieren würde. Ein Züchter aus Deutschland hatte diese Idee, und schrieb mir, kannst Du einen Banner bauen, so dass jeder der möchte sich diesen Banner auf die eigene Webseite zu setzen und so einen Link zum Zuchtstandard installieren kann. Ich fand diese Idee prima und so baute ich einen Banner.
Auch installierte ich Links und den Zuchtstandard der größten Dachverbände die am Weltkongress teilnahmen. Die meisten sind in Englisch, aber vom WCF gibt es das auch in Deutsch auf meiner deutschen Seite und auf der englischen Seite in Russisch, Spanisch, Französisch und Englisch.
Ich habe zwei Links auf der Eingangsseite - in Deutsch und in Englisch.
 
Auch möchte ich ein großes DANKESCHÖN sagen an Julie Wilkinson - GCCF Richter und Besitzer von UK & IMPGC/CH Silverdance Amadeus (red-smoke) - sie unterstützte mich in Fragen der Genetik.
 
Und hier ist nun der Link zum Zuchtstandard der Perserkatze: http://www.silverdance.de/Breedstandard.htm
 
Ihr seid herzlichst willkommen zu Besuchen die Webseite.
 
 
 
               
---
Viele Grüße / Many greetings
 
Simone 
 
 
 
 
+49 (0) 4105 80577
 
Persians in smoke, solid & cameo
 
CFA registered and FIV/FELV & PKD DNA negative cattery
 
CFA PR/Int.Pr. Silverdance Cloud Dreamer
2nd Best Cat Smoke/shaded Persian - CFA Premiership / 2009-2010
Best Smoke/Shaded Persian Premior - CFA International Division/Europe / 2009-2010
16th Best Cat CFA Premiership - CFA International Division/Europe / 2009-2010

8th Best Cat Smoke/shaded Persian - CFA Premiership / 2008-2009
2nd Best Smoke/Shaded Persian Premior - CFA International Division/Europe / 2008-2009
 



Attachment(s) from Silverdance

1 of 1 Photo(s)


__._,_.___


To unsubscribe from this group, send a blank email to:
Persian-Fanciers-unsubscribe@yahoogroups.com





Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Tidak ada komentar:

Posting Komentar